سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/3/10 | 2:0 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

استقلال به آرامش رسید ... این حرف میلیونها هوادار آبی دلی است که در چند روز گذشته با نگرانی و دلهره اخبار و حاشیه های ناخوشایند مربوط به تیمشان را رصد می کردند اتفاقاتی که در این چند روز در باشگاه استقلال حادث شد ابرهای تیره را در آسمان نیلگون استقلالی ها نمایان کرده بود اما هر چه بود گذشت و امروز مائیم و آسمانی آبی . ماییم با یک دنیا آرامش و شادی . امروز این آرامش را می توان در چهره تک تک ما آبیها دید.


کانون هواداران باشگاه استقلال به عنوان یار دوازدهم و به عنوان بازویی توانمند که همیشه و در همه حال تنها به موفقیت تیم استقلال می اندیشد وظیفه دارد از همه عزیزانی که با درایت و با هدف اعتلای نام استقلال کمک کردند تا بار دیگر استقلال آماده قدرت نمایی در ایران و آسیا شود تشکر و قدردانی نماید.

ابی ترازدریا

وظیفه داریم از جناب آقای دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر ویژه ای داشته باشیم قطعا هواداران استقلال از یاد نخواهند برد که گره کور استقلال به دست ایشان باز شد همچنین از مدیریت ، درایت و دلسوزی جناب آقای رسولی نژاد رییس محترم هیات مدیره و جناب آقای دکتر فتح الله زاده مدیر عامل محترم باشگاه و سایر اعضای محترم هیات مدیره تشکر و قدردانی نماییم که اجازه ندادند پرافتخارترین و کهن ترین تیم باشگاهی ایران به حاشیه رود.


حضور دوباره مربی با سابقه و با افتخاری همچون امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم استقلال را صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن اعلام حمایت قاطع از این انتخاب ، ایمان داریم در سایه توانمندی ایشان روزهای بسیار خوبی در انتظار استقلالی های سراسر دنیا خواهد بود . بازگشت ژنرال مقتدر آبیها به قلعه استقلال مایه خوشحالی و مسرت همه کسانی است که قلبشان برای موفقیت استقلال می تپد .


کانون هواداران استقلال همچنین ظیفه دارد از زحمات سرمربی سابق این تیم جناب آقای پرویز مظلومی که از مربیان معظم ، با اخلاق و با افتخار استقلال است صمیمانه تشکر و قدردانی نماید . قطعاً هواداران استقلال زحمات ایشان را هرگز فراموش نخواهند کرد . برای این پیشکسوت استقلال آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش داریم.

کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال

باتشکراز

وب سایت رسمی خبری – تحلیلی

کانون هواداران استقلال

 




پیچک