سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 92/1/30 | 4:51 صبح | نویسنده : بابک استقلالی

قهرمان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان جهان، گفت: درد زانویم نگذاشت رکورد یک ضرب دنیا را بزنم.


رضازاده ویابهدادسلیمی دیگری در راهست
قهرمان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان جهان

 

میلاد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سطح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان بسیار بالا بود و رقبای اصلی من از روسیه ، آذربایجان و امیر حسین فضلی دیگر ملی‌پوش ایران در دسته 94 کیلوگرم بود و ما زحمت زیادی کشیدیم که خوشبختانه توانستیم نتیجه‌ بگیریم، البته من خودم انتظار داشتم رکورد یک ضرب جهان را بزنم، اما پیست روز قبل از آغاز مسابقات زانویم اذیت کرد بنابراین نتوانستم به خواسته‌ام برسم، با این حال از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی هستم.

 


رقابت‌های جهانی تاشکند

 

وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم ایران درباره علت نتیجه‌ نگرفتن وزنه‌برداران اوزان پایین ایران در رقابت‌های جهانی تاشکند، تصریح کرد: تیم ملی ایران در وزن‌های پایین وزنه‌بردارهای جالبی ندارد و آنها نیز حضور در این رقابت‌ها تجربه اولشان بود و تاکنون چنین صحنه‌ای را ندیده بودند. بنابراین متاسفانه نتوانستند نتیجه‌ بگیرند.

 

رشیدی در پایان با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، گفت: پس از داشتن استراحت کوتاهی دوباره به تمرین‌ها بر می گردیم تا یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت کنیم و امیدوارم در آنجا بتوانم رکورد یک ضرب جهان را بزنم.




تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 11:20 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
جوادنکونام

اخراج ایمان موسوی

شادی بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از به ثمر رسیدن گل تساوی

شادی تماشاگران تیم فوتبال استقلال پس از به ثمر رسیدن گل تساوی

شادی بعدازگل



تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 10:41 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
فرهادمجیدی

فرهادمجیدی

فرهادمجیدی







تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 9:48 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
کاظمی در گفت‌وگو با فارس:

به هر شکایتی رسیدگی می‌کنیم/ مدارک مجیدی مشکل داشت کارت بازی صادر نمی‌شد

دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد شکایت باشگاه سپاهان از استقلال گفت: باید ابتدا طرح دعوا صورت بگیرد

و مطمئن باشید به هر شکایتی رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری فارس: به هر شکایتی رسیدگی می‌کنیم/ مدارک مجیدی مشکل داشت کارت بازی صادر نمی‌شد

 

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکایت باشگاه سپاهان از استقلال گفت: با توجه به اینکه آقای تاج امروز در مجمع حضور داشت تا به این لحظه از اینکه شکایتی شده است یا نه خبردار نشدم و نمی‌دانم که آیا این موضوع به اطلاع آقای تاج رسیده است یا نه.

وی افزود: نمی‌توانیم روی فرضیات کاری انجام دهیم و اگر بازیکنی به صورت غیرقانونی بازی کرده باشد باید از او با مستندات شکایت شود. در این صورت وظیفه داریم با توجه به اینکه مدعی خود ما هستند این موضوع را به کمیته حل اختلاف فدراسیون ارجاع دهیم. کمیته انضباطی هم سپس رای خود را صادر می کند که کاملا لازم الاجراست.

فرهادمجیدی


کاظمی در مورد اینکه آیا مدارک مجیدی مشکل داشته است اظهار داشت: اگر مدارک بازیکن مشکل داشته باشد به هیچ وجه برای او کارت مسابقات صادر نمی‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم موضوع اعتراض چیست اما اگر سوال این که امروز چرا ایشان بازی می کند این است که کمیته نقل و انتقالات بر اساس مدارکی که ارائه شده است کارت صادر کرده است. ممکن است بازیکنی به کمیته نقل و انتقالات مدارکی ارائه کند و برای او کارت صادر شود اما این مدرک دچار مشکل بوده باشد مثل اعتراضاتی که به برخی بازیکنان برای مسئله نظام وظیفه می‌شود و پس از مدتی معلوم می‌شود مدرک ارائه شده دچار ایراد بوده است. در این موارد مسئولیت بر عهده باشگاهی است که مدارک غلطی ارائه داده است.


رودریگوتوزی

وی تاکید کرد: همیشه امکان اعتراض و شکایت با ارائه مستندات برای باشگاه‌ها وجود دارد به طور مثال برخی از بازیکنان با دستکاری در مدارک، خود را بازیکن زیر 23 سال معرفی می‌کنند که پس از بررسی‌ها معلوم می‌شود اشتباهی صورت گرفته است و مدارک ارائه شده درست نبوده است.

کاظمی در مورد اینکه سپاهانی‌ها به عدم فسخ قرارداد ردی و توزی اعتراض داشتند اظهار داشت: من نمی‌توانم جای کمیته حل اختلاف پاسخگو باشم. وقتی سندی ندیده‌ام و نمی‌دانم آیا شکایتی شده است چه حرفی باید بزنم. یک وقت شما از یک نفر پولی طلب دارید و در قبال آن چک در اختیار دارید.


لیام ردی

زمانی دیگر شما از فردی به حقیقت پول طلب دارید اما سندی برای اثبات این موضوع در اختیارتان نیست. این دو مقوله کاملا با یکدیگر متفاوت است اجازه دهید ابتدا طرح دعوا انجام شود و مطمئن باشید که مرجع رسیدگی اقدامات لازم را خواهد کرد.


 




تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 8:40 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
باشگاه سپاهان رسماً از استقلال شکایت کرد/ بازی مجیدی غیرقانونی است

مسئولان باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال بابت حضور مجیدی در این تیم شکایت کردند.

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان رسماً از استقلال شکایت کرد/ بازی مجیدی غیرقانونی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال به دلیل حضور فرهاد مجیدی و آرزه در استقلال از این باشگاه به طور رسمی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه سپاهان مدعی است که هنوز قرارداد توزی و لیام ردی در استقلال فسخ نشده است و این دو بازیکن بابت همین موضوع به فیفا هم شکایت کرده اند.

معاون حقوقی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: باشگاه استقلال باید در زمان نقل و انتقالات قرارداد توزی و لیام ردی را فسخ می کرده و حتی متعهد می شود در قبال مبلغی پول قرارداد ردی را فسخ کند اما این طور که شواهد و مدارک است قرارداد فرهاد مجیدی و آرزه زمانی با استقلال ثبت شده که هنوز تکلیف توزی و ردی مشخص نشده بود.


لیام ردی دروازه بانی خارجی استقلال

وی در پاسخ به این سؤال که جانواریو هم از لیست استقلال خارج شده و استقلال برای جذب بازیکن جا داشته است، گفت: حتی اگر به جای جانواریو هم یکی از این دو بازیکن قرارداد بسته باشند باز جا برای یکی از آنها نبوده است. گواه این ادعای ما هم شکایتی است که این دو بازیکن از استقلال به فیفا کرده اند. حتی فیفا نامه ای به باشگاه استقلال داده و به آنها اعلام کرده چرا جواب نامه 24 مارچ را نداده اند و از این باشگاه خواسته هر چه زودتر جواب این نامه به همراه مدارک تا تاریخ 22 آوریل بدهید. این متن نامه نشان می دهد توزی هنوز قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرده است.

وی ادامه داد: ما از باشگاه استقلال می خواهیم مدارک خود را بابت فسخ قرارداد این دو بازیکن ارائه کند چون مجیدی مقابل سپاهان به میدان رفته است. اگر این مدارک را نشان دهند شکایت خود را پس می گیریم.




تاریخ : سه شنبه 92/1/27 | 9:38 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
باسلام.دوستان وسروران عزیزاستقلالی

واقعابازی سپاهان واستقلال ازهفته سی ودوم لیگ منو به وجداور.البته طبق معمول تاانجایی که جاداشت حرصمون دادند.ونامیدمون کردند ودرست درموقعیکه هیچ شانسی برای استقلال قائل نبودیم وداشتم برای خودم مرثیه سرایی میکردم یکدفعه دنیا به کامم شدوورق برگشت .
سپاهانیهااول بازی ونو
د دقیقه کل بازی راهمین اتحادی که میبینیم راحفظ کردند ولی توی لحظه هایی که فکرشم نمیکردند تمام رویا وارزوهایشان نقش براب شد وهمان شد که ازان فرارمیکردند./

استقلال تهران وسپاهان اصفهان

وحالادیگه دست خودمونه که امتیازهای لازم رابگیریم وچشممون به بازی تیمهای دیگه نباشه وبایدایندفعه گربه سیاه استقلال را نابودوتارومارکنیم .دیگه همه مون میدونیم که فولادتوی این چندساله بدجوری توی تهران واهواز استقلال رابرده که ایندفعه بایدخوابشوببینه.شماها هم دعاکنیدوخالصانه ازخداوندبخواهید برای سال دیگه یک مربی درجه یک اروپایی برامون ردیف کنه که خیلی مخلص خداییم.بابک استقلالی



تاریخ : جمعه 92/1/23 | 6:18 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

بایرن - بارسا، دورتموند - رئال

قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا


آبی‌-اناری‌ها در ششمین حضور پیاپی خود در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن‌مونیخ رو‌به‌رو می‌شوند.


قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در "نیون" سویس برگزار شد و چهار تیم راه‌یافته به این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسنا،بر اساس این قرعه‌کشی بایرن‌مونیخ و بوروسیادورتموند میزبان بارسلونا و رئال‌مادرید در بازی‌های دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. این نخستین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست که چهار تیم پایانی رقابت‌ها از دو کشور (آلمان و اسپانیا) هستند.

دیدارهای رفت 23 و 24 آوریل (سوم و چهارم اردیبهشت) و دیدارهای برگشت 30 آوریل و یک ماه مه (دهم و یازدهم اردیبهشت) برگزار خواهند شد.

از چهار تیمی که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند، سه تیم (بایرن، بارسا و رئال) سال گذشته نیز تا این مرحله رسیده بودند. دورتموند جای چلسی را گرفت که در نهایت نخستین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را نیز رقم زده بود.

دیدار پایانی هم بیست‌وپنجم ماه مه (چهارم خرداد) در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود.

همچنین پیش از قرعه‌کشی دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشی لیگ اروپا انجام شد که بر این اساس فنرباغچه - بنفیکا و بازل - چلسی دیدارهای دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

دیدارهای دور رفت 25 آوریل و بازی‌ها برگشت دوم ماه مه انجام می‌شود. دیدار نهایی این رقابت‌ها 15 ماه مه در آمستردام هلند برگزار می‌شود.



پیچک