سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/8/9 | 1:51 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
از شب گذشته تاکنون «دپرس» شده‌ام

فتح‌الله‌زاده: مجیدی حال و روز ما را درک کند و برگردد/ به او حسادت می‌کنند؛

 اگر دوپینگی بود دنبال منصرف کردنش نبودیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از فرهاد مجیدی می‌خواهم

حال و روز ما را درک کند و بار دیگر به فوتبال برگردد.


فرهادمجیدی

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: شب

گذشته و پس از این اتفاق شوکه شدم و نمی‌توانم این

موضوع را باور کنم. فرهاد بعد از بازی به من زنگ زد و گفت به این خاطر قبل از بازی در این باره با شما صحبت نکردم که هیچ وقت نمی‌توانم روی حرف شما حرف بزنم.

وی ادامه داد: او تاکید زیادی داشت که این کار را به این خاطر انجام داده که در اوج از فوتبال خداحافظی کند و گفت شرایط خوبی برایش پیش آمده تا در کلاس‌های مربیگری حضور یابد. من هم به مجیدی گفتم به تو نیاز داریم و نه تنها من بلکه هیئت مدیره و سرمربی تیم با این موضوع مخالف است. اکنون شرایط استقلال به گونه‌ای است که ما به فرهاد نیاز داریم.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: 20 سال با مجیدی زندگی کردم و برایم سخت است که او دیگر در استقلال نباشد. از شب گذشته تاکنون «دپرس» شدم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا فرهاد به استقلال بازگردد. حیف است او در این مقطع از استقلال برود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد مجیدی از تصمیمش منصرف شود به تسنیم گفت: از فرهاد می‌خواهم حال و روز ما را درک کند. نمی‌دانم چگونه به این نتیجه رسیده که خداحافظی کند اما این تصمیم، تصمیم خوبی نبود و از او انتظار داریم در این مقطع به استقلال کمک کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که برخی شایعه دوپینگی بودن مجیدی را مطرح کردند، گفت: این جفای بزرگی در حق فرهاد است و با هر کسی که این انگ را به مجیدی بزند به شدت برخورد خواهیم کرد. مجیدی بیشتر از تمام بازیکنان لیگ تست دوپینگ داده و سالم است و این حرف‌ها صحت ندارد.

فتح‌الله‌زاده افزود: افرادی که چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند حسود هستند و به خاطر حسادت این شایعات را می‌سازند. کسانی که این «اراجیف» را می‌گویند منتظر برخورد شدید و تند ما باشند. پرسپولیسی‌ها هم مجیدی را دوست دارند. رسانه‌ها مواظب باشند عده‌ای افراد مریض که این شایعات را مطرح می‌کنند مجالی برای این کار پیدا نکنند. اگر مجیدی دوپینگی بود به او اصرار نمی‌کردیم که برگردد.

وی اظهار داشت: خیلی امیدوارم  مجیدی بار دیگر به فوتبال برگردد. او بازیکن بامعرفتی است و تاکنون راضی به ناراحتی من نشده است و به گونه‌ای برخورد کرده که هیچگاه دوست نداشته ناراحتی من را ببیند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از مجیدی دلگیر است به تسنیم گفت: دلگیر نیستم اما دوست ندارم او در این مقطع ما را تنها بگذارد. برایم سخت است که فرهاد در کنار ما نباشد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی نمی‌توانست در فرصت بهتری همانند نیم فصل و پایان فصل از فوتبال خداحاظی کند عنوان کرد: حتما او برای این کارش دلایلی داشته که در این مقطع چنین تصمیمی گرفته است. فرهاد به من اصرار کرد که این درخواستش را بپذیرم اما مخالف چنین موضوعی هستم. ما به فکر جانشین او نیستیم چرا که فرهاد بی‌جانشین است.

وی یادآور شد: فرهاد بازیکنی باشخصیت و مایه افتخار استقلالی‌هاست و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم. از اعضای هیئت مدیره خواهش می‌کنم با فرهاد تماس بگیرند و او را منصرف کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه واکنش مجیدی به اصرار او برای بازگشت به استقلال چه بوده گفت: فرهاد گفت من را تنگنا قرار ندهید و به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری و اینکه می‌خواهم در اوج خداحافظی کنم اجازه بدهید بروم اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مجیدی بار دیگر به فوتبال بازگردد.

 





پیچک