سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/1/29 | 9:48 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
کاظمی در گفت‌وگو با فارس:

به هر شکایتی رسیدگی می‌کنیم/ مدارک مجیدی مشکل داشت کارت بازی صادر نمی‌شد

دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد شکایت باشگاه سپاهان از استقلال گفت: باید ابتدا طرح دعوا صورت بگیرد

و مطمئن باشید به هر شکایتی رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری فارس: به هر شکایتی رسیدگی می‌کنیم/ مدارک مجیدی مشکل داشت کارت بازی صادر نمی‌شد

 

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکایت باشگاه سپاهان از استقلال گفت: با توجه به اینکه آقای تاج امروز در مجمع حضور داشت تا به این لحظه از اینکه شکایتی شده است یا نه خبردار نشدم و نمی‌دانم که آیا این موضوع به اطلاع آقای تاج رسیده است یا نه.

وی افزود: نمی‌توانیم روی فرضیات کاری انجام دهیم و اگر بازیکنی به صورت غیرقانونی بازی کرده باشد باید از او با مستندات شکایت شود. در این صورت وظیفه داریم با توجه به اینکه مدعی خود ما هستند این موضوع را به کمیته حل اختلاف فدراسیون ارجاع دهیم. کمیته انضباطی هم سپس رای خود را صادر می کند که کاملا لازم الاجراست.

فرهادمجیدی


کاظمی در مورد اینکه آیا مدارک مجیدی مشکل داشته است اظهار داشت: اگر مدارک بازیکن مشکل داشته باشد به هیچ وجه برای او کارت مسابقات صادر نمی‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم موضوع اعتراض چیست اما اگر سوال این که امروز چرا ایشان بازی می کند این است که کمیته نقل و انتقالات بر اساس مدارکی که ارائه شده است کارت صادر کرده است. ممکن است بازیکنی به کمیته نقل و انتقالات مدارکی ارائه کند و برای او کارت صادر شود اما این مدرک دچار مشکل بوده باشد مثل اعتراضاتی که به برخی بازیکنان برای مسئله نظام وظیفه می‌شود و پس از مدتی معلوم می‌شود مدرک ارائه شده دچار ایراد بوده است. در این موارد مسئولیت بر عهده باشگاهی است که مدارک غلطی ارائه داده است.


رودریگوتوزی

وی تاکید کرد: همیشه امکان اعتراض و شکایت با ارائه مستندات برای باشگاه‌ها وجود دارد به طور مثال برخی از بازیکنان با دستکاری در مدارک، خود را بازیکن زیر 23 سال معرفی می‌کنند که پس از بررسی‌ها معلوم می‌شود اشتباهی صورت گرفته است و مدارک ارائه شده درست نبوده است.

کاظمی در مورد اینکه سپاهانی‌ها به عدم فسخ قرارداد ردی و توزی اعتراض داشتند اظهار داشت: من نمی‌توانم جای کمیته حل اختلاف پاسخگو باشم. وقتی سندی ندیده‌ام و نمی‌دانم آیا شکایتی شده است چه حرفی باید بزنم. یک وقت شما از یک نفر پولی طلب دارید و در قبال آن چک در اختیار دارید.


لیام ردی

زمانی دیگر شما از فردی به حقیقت پول طلب دارید اما سندی برای اثبات این موضوع در اختیارتان نیست. این دو مقوله کاملا با یکدیگر متفاوت است اجازه دهید ابتدا طرح دعوا انجام شود و مطمئن باشید که مرجع رسیدگی اقدامات لازم را خواهد کرد.


 




پیچک