سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/3/5 | 9:40 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

 

 زرینچه: رفتن فتح‌اله‌زاده به صلاح استقلال نیست  تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از اوج نیوز، جواد زرینچه، عضو هیأت‌مدیره استقلال درخصوص آخرین شرایط این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*از جلسه هیأت مدیره چه خبر؟  

قرار بود چهارشنبه جلسه داشته باشیم و در مورد آینده مدیریت و سرمربی تصمیم گرفته شود که به علت مصادف شدن این روز با آخرین جلسه مجلس و حضور نداشتن آقای نجف‌نژاد تصمیم بر این شد که جلسه روز یکشنبه برگزار شود. حالا شاید بقیه اعضا جلسات خصوصی برگزار کردند که من از آن خبر ندارم و به آن دعوت نشده‌ام.  

  *ماجرای رفتن آقای فتح‌اله‌زاده به کجا کشید؟  

فتح‌اله‌زاده خودش می‌خواهد از مدیر عاملی کنار برود، چهار ماه است این بحث مطرح است و می‌گوید دیگر اصراری ندارد مدیر عامل باشد ولی باز هم با این تفاسیر هنوز هیچ چیز مشخص نیست. یک بحث‌هایی بوده اما باید تا یکشنبه صبر کرد، فتح‌اله‌زاده تا این لحظه نه رفتنی است نه ماندنی. رفتن و ماندن مدیر عامل بستگی به رأی هیأت مدیره دارد و فتح‌اله‌زاده باید برای رفتن نظر اعضا را جلب کند.

 

جوادزرینچه
 


 

 *بحث آمدن امیر قلعه‌نوعی به کجا کشیده شد؟

ما سه گزینه برای فصل بعد در نظر داریم که قلعه‌نوعی، مظلومی و گزینه خارجی هستند. تا الان در جلسه هیأت مدیره بحث خاصی در باره اصرار به آمدن هیچ یک از این افراد نشده حالا شاید جلسه‌های خصوصی با قلعه‌نوعی برگزار کرده باشند اما به من حرفی نزدند.

*فصل آینده استقلال با این اوصاف چه می‌شود؟

باید اول ببینیم برنامه‌مان برای فصل بعد چیست. هدفمان قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیاست یا فقط مدعی بودن را می‌خواهیم. اگر می‌خواهیم موفق شویم باید این اسکلت حفظ شود و بازیکن‌های مورد نیاز برای تقویت تیم جذب و جوان‌ترها هم به مجموعه اضافه شوند

زرینچه

.

*برای حفظ این اسکلت با توجه به مباحث مالی مشکل ندارید؟

ما باید به جیب‌مان نگاه کنیم، وقتی توان پرداخت نداریم نگه داشتن این بازیکن‌ها با مبالغ بالا کمکی نمی‌کند. همیشه استقلال و پرسپولیس مشکل مالی داشتند اما اگر به سازندگی فکر می‌کنیم باید عاقلانه‌تر عمل کنیم. امسال در یک مقطعی بچه‌ها یک اشتباهی را انجام دادند اما خب فراموش شده بود که همه تیم‌ها مشکل دارند همین سپاهان هم که قهرمان شده تمام پول بازیکن‌ها را فعلاً نداده است. با این شرایط یک مقدار تصمیم‌گیری سخت است.

 

 

جوادزرینچه

*چند روزی است که بحث اضافه شدن برخی چهره‌ها به هیأت مدیره به گوش می‌رسد. این روند را چگونه می‌بینید؟

باید فردی که وارد هیأت مدیره می‌شود و برنامه برای مدیریت دارد، بتواند درآمدزایی کند. این تیم برای رسیدن به قهرمانی حداقل 15 میلیارد هزینه دارد. فقط اسم به درد مجموعه نمی‌خورد، اگر دنبال اسم باشیم و اینکه فلانی قبلا این کاره بوده مشکلات‌مان ادامه پیدا می‌کند. با این جابجا شدن‌های بی‌برنامه فقط زمان برای استقلال از دست می‌رود و هیچ سودی هم نصیب تماشاگران نمی‌شود.

*عملکرد فتح‌اله‌زاده را در فصل فوتبالی که گذشت چطور می‌بینید؟

فتح‌اله‌زاده مدیری است که خوب کار کرده و قبلا خودش را نشان داده است و رفتنش اصلاً به صلاح استقلال نیست، هر مدیری کارش را شروع کند زمان می‌برد تا خودش را نشان دهد و گذر زمان به نفع باشگاه نیست. اگر مجموعه یک دل می‌توانست کنار هم باشد سال جدید خیلی بهتر می‌شد. یک موقع اگر نکته مبهمی هست باید قبل از اینکه دیگران این موضوع را مطرح کنند خود اعضا هیأت مدیره از مدیر عامل بپرسند. وقتی خودمان چیزی را نمی‌خواهیم بپرسیم خوب طبیعی است کار گره می‌خورد. اگر رو در رو خیلی از مسائل حل می‌شد کار به اینجا کشیده نمی‌شد.




پیچک