سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 92/1/13 | 7:7 صبح | نویسنده : بابک استقلالی

شاگردان قلعه‌نویی ناکامی در جام‌حذفی را فراموش کنند./

 

استقلال-الهلال؛ دربی تیم‌های پرافتخار غرب آسیا

 

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و استقلال ایران در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو جزء تیم‌های پرافتخار این

قاره محسوب می‌شوند
.
   
به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فوتبال استقلال ایران و الهلال عربستان فردا شب سومین دیدار خود را در رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کنند و در عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال که در گروه مرگ قرار دارد در بازی اول خود مقابل الریان قطر به تساوی پرگل 3-3 رسید و در دیدار دوم هم توانست با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی تیم العین امارات را با دو گل شکست بدهد.

آبی های پایتخت که این هفته در نیمه نهایی جام حذفی از سپاهان اصفهان شکست خوردند و نتوانستند به فینال برسند، باید این باخت را فراموش کنند و در فکر کسب بهترین نتیجه در عربستان باشد.

شاگردان امیر قلعه نویی اگر خودباوری و اعتماد به نفس لازم را داشته باشند، می توانند از بازی با الهلال عربستان امتیاز بگیرند و خودشان را به صعود امیدوارتر کنند.

همچنین فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت به همراه حسن اشجاری غایبان استقلال مقابل الهلال خواهند بود.

از طرفی تیم الهلال که به همراه استقلال جزء تیم های پرافتخار در آسیا به شمار می آید، به دنبال این است تا در خانه به پیروزی برسد. یاسر القحطانی مهاجم این تیم خطرناک ترین بازیکن الهلال محسوب می شود.

دیدار استقلال و الهلال از ساعت 22:10 به وقت کشورمان آغاز می شود. در دیگر بازی گروه چهارم العین فردا شب میزبان الریان خواهد بود.


لیگ قهرمانان آسیا - گروه D

تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استقلال 2 1 1 0 5 3 2 4
2 الهلال 2 1 0 1 4 4 0 3
3 العین 2 1 0 1 3 3 0 3
4 الریان 2 0 1 1 4 6 2- 1



پیچک