سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 91/12/20 | 5:15 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

 

 حضور دکتر فتح الله زاده در نشست تخصصی کمیته فوتبال حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا  تصویر خبرمدیرعامل باشگاه استقلال در نشست تخصصی کمیته فوتبال حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یافت. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دکتر فتح الله زاده روز یکشنبه به همراه علی کفاشیان، غلامرضا بهروان و علیرضا رحیمی در نشست کمیته فوتبال حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی حاضر شد.



                  
پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی صورت گرفت /تقدیر دکتر فتح الله زاده از کوشش بازیکنان باغیرت و کادر فنی مجرب استقلال

فتح اله زاده پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی صورت گرفت /تقدیر دکتر فتح الله زاده از کوشش بازیکنان باغیرت و کادر فنی مجرب استقلال

                                                      مدیرعامل باشگاه فرهنگی_ورزشی استقلال ایران از تلاش و غیرت کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،دکتر فتح الله زاده بلافاصله پس از پیروزی آبی پوشان در بازی حساس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:این برد ،نمایشی کامل از سعی و کوشش بازیکنان باغیرت و کادر فنی مجرب استقلال بود که در حضور گسترده و پرشور هواداران،شب زیبایی را رقم زد. وی افزود:استقلال یکی از بهترین مسابقات خود در سالهای اخیر را انجام داد و به شخصه به این تیم افتخار می کنم و به تلاش مجموعه در ثبت این پیروزی درود می فرستم.




 مدیر روابط عمومی استقلال:حوادث ورزشگاه آزادی تماما واکنش بود نه کنش/اگر عدالت این است که باید فاتحه عدالت در این فوتبال را خواند  تصویر خبرمدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: آقای حسن‌زاده عدالت را خوب اجرا کردید! به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،محمد سررشته داری در گفت و گو با ایسنا درباره ه موضع باشگاه استقلال درباره احکام صادر شده از سوی کمیته‌ انضباطی علیه این باشگاه گفت: آقای فتح‌الله‌زاده فعلا در مالزی هستند. با این حال امروز ساعت 12 با آقایان نظری جویباری، قائم مقام باشگاه استقلال – بزرگی، معاون حقوقی، میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال جلسه‌ای خواهیم داشت تا در این باره صحبت کنیم. همچنین قرار است ابعاد ماده «15» را هم بررسی کنیم. طبق این ماده حتی حق اعتراض به احکام را هم از ما گرفته‌اند. وی با انتقاد از حسن زاده خطاب به وی گفت: آقای حسن‌زاده عدالت را خوب اجرا کردید! اگر عدالت این است که باید فاتحه عدالت در این فوتبال را خواند. زمانی که چند هفته‌ علیه سرمربی تیم ما که با دستان خالی بهترین نتیجه‌ تاریخ تراکتورسازی را کسب کرد، عده‌ای معلوم‌الحال بی‌احترامی می‌کنند، کمیته‌ انضباطی در خواب بود؟ در استادیوم، پیش از ورود هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی شعار می‌دادند و بدترین حرف‌ها را به زبان آوردند اما کمیته‌ انضباطی آنها را نمی‌بیند. متاسفانه این برخوردها با عدالت تناسبی ندارند و کاملا غلط است. آقای حسن‌زاده تصور نکنید مردم یادشان نمی‌آید که سال گذشته در تبریز چه حوادثی روی داد. حوادثی که در تاریخ نمونه ندارد. پرتاب سنگ و یخ و برف آمیزه‌ای بود که تعجب همگان را به همراه داشت. همه ایران آن حوادث را دیدند و البته کمیته‌ انضباطی ندید و شاید هم نخواست بیند. آقای حسن‌زاده چه حکمی شایسته حرکات و رفتارهای هواداران تراکتورسازی در آن روز انجام دادید که این گونه استقلال را نقره داغ کردید؟ او افزود: حوادث ورزشگاه آزادی تماما واکنش بود نه کنش. استقلال همواره بی‌ادبی، بدرفتاری و الفاظ زشت را محکوم کرده است؛ چرا که با فوتبال تناسبی ندارند چه این حرکات از سوی هواداران استقلال باشد و چه از سوی سایر تیم‌ها اما این احکام صادر شده عدالت نیست. آقای حسن‌زاده از شما می‌خواهم این صحبت‌ها را بدون حب و بغض بخوانید و این پرسش ما را پاسخ بدهید. در دیدار سال گذشته ما برابر تراکتورسازی و پس از آن اتفاقات، عدالت را چگونه اجرا کردید؟



پیچک