سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 91/11/9 | 3:44 عصر | نویسنده : بابک استقلالی
هواداران تیم استقلال از وزیر ورزش درخواست کردند تا دست مدیرعامل این باشگاه را بگیرد.

به گزارش فارس، تیم استقلال 2 روز پس از دربی 76 از ساعت 15 امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد که تمامی بازیکنان این تیم نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و هیچ مصدومی در ترکیب آبی‌پوشان دیده نمی‌شد.

*حنیف عمران‌زاده که در تمرین دیروز پس از برخورد با کیانوش رحمتی منجر به آسیب‌دیدگی او شده بود در خصوص این اتفاق با این بازیکن صحبت می‌کرد.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود 5دقیقه به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به دیدار مقابل پیکان فکر کنند.

*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازیکنان در گروه‌های 6نفره این کار را انجم می‌دادند.

*دوربین برنامه 90 در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه گزارش در مورد اتفاقات دربی پرداخت. همچنین خبرنگار برنامه 90 با هواداران تیم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست می‌کردند که وزیر ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالی دست فتح‌الله‌زاده را بگیرد و همچنین طرفداران اعلام می‌کردند که فردوسی‌پور مجری خوبی است و اگر مدتی از او انتقاد می‌شد به خاطر شرایط آن زمان تیم استقلال بود.

*آقاوسط یکی از آیتم‌های اصلی تمرین امروز بود که کرکری خاصی میان بازیکنان ایجاد کرده بود و نکونام، صادقی، مجیدی و منتظری این کرکری را انجام می‌دادند.

*تمرین تیم استقلال ساعت 16:15 دقیقه به پایان رسید و قرار است بازیکنان این تیم فردا از ساعت 12:30 دقیقه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنند.




پیچک