سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/6/31 | 9:18 عصر | نویسنده : بابک استقلالی
تیم فوتبال استقلال مقابل فجر سپاسی متوقف شد.

استقلال تهران

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)،‌ در دیداری که از هفته نهم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم استقلال به تساوی بدون گل مقابل فجر رضایت داد.
آبی پوشان که با روحیه بالا از پیروزی مقابل راه آهن پا به این دیدار گذاشتند مقابل جوانان با انگیزه فجر قرار گرفتند که می خواستند استقلال را تهران متوقف کنند.
همانطور که پیش بینی می شد استقلالی ها در این دیدار کار آسانی پیش رو نداشتند و در پایان 90 دقیقه مجبور شدند به تساوی بدون گل رضایت دهند.
شاگردان امیر قلعه نویی در این دیدار برنامه خاصی برای گلزنی نداشتند و یاوری و جوانانش توانستند مانع رسیدن استقلال به رده های بالای جدول شوند.
با این تساوی  استقلال 13 امتیازی و فجرسپاسی 15 امتیاز شد.
استقلال در این دیدار با ترکیب سید مهدی رحمتی، سید میثم حسینی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، خسرو حیدری، جواد نکونام، جی لید ساموئل( از دقیقه 46 علی حمودی)، فابیو جان واریو، رودیگو توزی، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 85 حنیف عمران‌زاده) و آرش برهانی(از دقیقه 64 فریدون زندی) به میدان رفت.
وحید شیخ ویسی، سعید قزلکچی، خالد شفیعی، محمد آفند، علیرضا جلیلی، رضا حقیقی، عباس محمدرضایی( از دقیقه 78 دیگو ماکسیمو)، مجتبی ترشیز( از دقیقه 60 فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری( از دقیقه 88 امید خلیلی)، سید محمدرضا حسینی و محمدمهدی نظری هم برای فجر بازی کردند.




پیچک