سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/3/10 | 1:23 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه هیئت مدیره در باشگاه استقلال یعنی کشک چون رسولی نژاد خودش تصمیم گیرنده اول و آخر است،گفت: قبلا به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کردم و امروز نیز استعفای کتبی خود را به دفتر وزیر ورزش خواهم داد.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل استعفایش از هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: رسولی نژاد و نجف نژاد بدون هماهنگی با اعضای هیئت مدیره به منزل قلعه نویی می روند و با او به توافق می رسند و پس از آن در جلسه هیئت مدیره این موضوع را قبل از انتخاب مدیر عامل بیان می کنند و پس از انتخاب قلعه نویی نیزرسولی نژاد تصمیم می گیرد که با قلعه نویی و فتح الله زاده جلسه ای سه نفره بدون هماهنگی با سایر اعضا هیئت مدیره ترتیب دهد و حکم به ابقای فتح الله زاده می دهد.

وی در همین خصوص تاکید کرد: بنابراین این مسائل نشان می دهد که رسولی نژاد فقط خودش تصمیم گیرنده است و هیئت مدیره یعنی کشک، بعد هم آقایان می گویند روز بعد از این انتخابها و انتصابها با حضور بقیه اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من قبلا به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرده و گفتم که دیگر در جلسات هیئت مدیره استقلال شرکت نمی کنم، حتی برای جلسه روز چهار شنبه هیئت مدیره استقلال نیز مرا دعوت کردند اما به آنها تاکید کردم شرکت نمی کنم.

وی خاطرنشان کرد: با این اتفاقاتی که روز سه شنبه افتاد، قصد دارم چهارشنبه استعفای کتبی خود را نیز به دفتر وزیر ورزش بدهم. چون همانطور که گفتم هیئت مدیره در باشگاه استقلال یعنی کشک چون رسولی نژاد خودش تصمیم گیرنده اول و آخر است. در واقع سایر اعضای هیئت مدیره در این انتخابات و انتصاباتی که صورت گرفت و تصمیماتی که گرفته می شود هیچ نقشی ندارند و بدون یا نبودن آنها هیچ فرقی نمی کند.

زرینچه با تاکید بر اینکه نمی دانم منظور آقای رسولی نژاد از بهانه جویی چیست، گفت:  چرا بعد از جلسه با مظلومی آقایان بدون آنکه به سایر اعضای هیئت مدیره بگویند برای مذاکره با قلعه نویی به منزل او رفتند؟  پس از آنکه رسولی نژاد و نجف نژاد به منزل قلعه نویی رفتند، رسولی نژاد به اعضای هیئت مدیره می گوید که قلعه نویی به من قول داده که استقلال را قهرمان آسیا و لیگ دوازدهم می کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: رسولی نژاد پس از این موضوع ترتیب جلسه ای سه نفره را با حضور قلعه نویی و فتح الله زاده می دهد بدون آنکه به سایر اعضای هیئت مدیره اطلاع دهد. او باید در قبال این اتفاقات که به تنهایی تصمیم گیرنده آن بوده پاسخگو باشد.




تاریخ : جمعه 91/3/5 | 9:40 عصر | نویسنده : بابک استقلالی

 

 زرینچه: رفتن فتح‌اله‌زاده به صلاح استقلال نیست  تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از اوج نیوز، جواد زرینچه، عضو هیأت‌مدیره استقلال درخصوص آخرین شرایط این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*از جلسه هیأت مدیره چه خبر؟  

قرار بود چهارشنبه جلسه داشته باشیم و در مورد آینده مدیریت و سرمربی تصمیم گرفته شود که به علت مصادف شدن این روز با آخرین جلسه مجلس و حضور نداشتن آقای نجف‌نژاد تصمیم بر این شد که جلسه روز یکشنبه برگزار شود. حالا شاید بقیه اعضا جلسات خصوصی برگزار کردند که من از آن خبر ندارم و به آن دعوت نشده‌ام.  

  *ماجرای رفتن آقای فتح‌اله‌زاده به کجا کشید؟  

فتح‌اله‌زاده خودش می‌خواهد از مدیر عاملی کنار برود، چهار ماه است این بحث مطرح است و می‌گوید دیگر اصراری ندارد مدیر عامل باشد ولی باز هم با این تفاسیر هنوز هیچ چیز مشخص نیست. یک بحث‌هایی بوده اما باید تا یکشنبه صبر کرد، فتح‌اله‌زاده تا این لحظه نه رفتنی است نه ماندنی. رفتن و ماندن مدیر عامل بستگی به رأی هیأت مدیره دارد و فتح‌اله‌زاده باید برای رفتن نظر اعضا را جلب کند.

 

جوادزرینچه
 


 

 *بحث آمدن امیر قلعه‌نوعی به کجا کشیده شد؟

ما سه گزینه برای فصل بعد در نظر داریم که قلعه‌نوعی، مظلومی و گزینه خارجی هستند. تا الان در جلسه هیأت مدیره بحث خاصی در باره اصرار به آمدن هیچ یک از این افراد نشده حالا شاید جلسه‌های خصوصی با قلعه‌نوعی برگزار کرده باشند اما به من حرفی نزدند.

*فصل آینده استقلال با این اوصاف چه می‌شود؟

باید اول ببینیم برنامه‌مان برای فصل بعد چیست. هدفمان قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیاست یا فقط مدعی بودن را می‌خواهیم. اگر می‌خواهیم موفق شویم باید این اسکلت حفظ شود و بازیکن‌های مورد نیاز برای تقویت تیم جذب و جوان‌ترها هم به مجموعه اضافه شوند

زرینچه

.

*برای حفظ این اسکلت با توجه به مباحث مالی مشکل ندارید؟

ما باید به جیب‌مان نگاه کنیم، وقتی توان پرداخت نداریم نگه داشتن این بازیکن‌ها با مبالغ بالا کمکی نمی‌کند. همیشه استقلال و پرسپولیس مشکل مالی داشتند اما اگر به سازندگی فکر می‌کنیم باید عاقلانه‌تر عمل کنیم. امسال در یک مقطعی بچه‌ها یک اشتباهی را انجام دادند اما خب فراموش شده بود که همه تیم‌ها مشکل دارند همین سپاهان هم که قهرمان شده تمام پول بازیکن‌ها را فعلاً نداده است. با این شرایط یک مقدار تصمیم‌گیری سخت است.

 

 

جوادزرینچه

*چند روزی است که بحث اضافه شدن برخی چهره‌ها به هیأت مدیره به گوش می‌رسد. این روند را چگونه می‌بینید؟

باید فردی که وارد هیأت مدیره می‌شود و برنامه برای مدیریت دارد، بتواند درآمدزایی کند. این تیم برای رسیدن به قهرمانی حداقل 15 میلیارد هزینه دارد. فقط اسم به درد مجموعه نمی‌خورد، اگر دنبال اسم باشیم و اینکه فلانی قبلا این کاره بوده مشکلات‌مان ادامه پیدا می‌کند. با این جابجا شدن‌های بی‌برنامه فقط زمان برای استقلال از دست می‌رود و هیچ سودی هم نصیب تماشاگران نمی‌شود.

*عملکرد فتح‌اله‌زاده را در فصل فوتبالی که گذشت چطور می‌بینید؟

فتح‌اله‌زاده مدیری است که خوب کار کرده و قبلا خودش را نشان داده است و رفتنش اصلاً به صلاح استقلال نیست، هر مدیری کارش را شروع کند زمان می‌برد تا خودش را نشان دهد و گذر زمان به نفع باشگاه نیست. اگر مجموعه یک دل می‌توانست کنار هم باشد سال جدید خیلی بهتر می‌شد. یک موقع اگر نکته مبهمی هست باید قبل از اینکه دیگران این موضوع را مطرح کنند خود اعضا هیأت مدیره از مدیر عامل بپرسند. وقتی خودمان چیزی را نمی‌خواهیم بپرسیم خوب طبیعی است کار گره می‌خورد. اگر رو در رو خیلی از مسائل حل می‌شد کار به اینجا کشیده نمی‌شد.




تاریخ : جمعه 91/3/5 | 9:30 عصر | نویسنده : بابک استقلالی
فتح‌اله‌زاده: نه استعفا دادم، نه خواستند که استعفا بدهم  تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، علی فتح‌اله‌زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد شایعات اخیر اظهار داشت: قصد داشتم سکوت اختیار کنم اما متأسفانه امروز جوی علیه من درست کردند که مجبور هستم پاسخگو باشم. چند روز پیش جلسه‌ای با آقای عباسی، وزیر ورزش و دکتر سجادی برگزار و در خصوص قرارداد بازیکنان، مخارج، درآمد و هزینه‌های باشگاه صحبت کردیم.  

وی افزود: به هیچ عنوان در این جلسه استعفا ندادم و نخواستند که استعفا بدهم اما انتخاب و انتصاب در هر زمینه‌ای در باشگاه استقلال بر عهده وزیر محترم ورزش است و ایشان هرکسی را که بخواهد، می‌تواند انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در این جلسه وزیر ورزش توصیه‌هایی انجام دادند و جلسه بسیار مثبتی را پشت سر گذاشتیم که نزدیک به یک ساعت و نیم به طول انجامید. مطمئن هستم این جلسه پربار و مثبت بوده چون وزیر و معاون ایشان به من اظهار لطف داشتند و من هم تمام راهکارهای مثبت و چشم‌انداز آینده را برای آنها شرح دادم.

فتح‌اله‌زاده گفت: همانطور که تأکید کردم، نه استعفا دادم و نه از من خواسته شد که استعفا بدهم. در این خصوص آقای سجادی می‌توانند شهادت دهند که بحث استعفایی در کار نبوده و می‌توانید از ایشان سؤال کنید که چنین بحثی مطرح نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: درباره مسائل دیگر قصد سکوت دارم و فعلاً هیچ صحبتی انجام نمی‌دهم و فقط از این جهت که جوی علیه من به راه افتاده بود این صحبت‌ها را مطرح کردم.




تاریخ : جمعه 91/3/5 | 9:25 عصر | نویسنده : بابک استقلالی
 به مناسبت اولین سالگرد درگذشت ناصر حجازی 
تصویر خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از سایت ناصر حجازی، یک سال از پرواز عقاب آسیا به آسمان‌ها گذشته است. سال‌ها بود که وقتی از کنار دکه روزنامه فروشی می‌گذشتم، نگاهم بدنبال تیتری مربوط به ناصر حجازی بود تا حرف دلم را در لابلای صحبت‌های وی پیدا کنم اما یک سال اخیر... بغض، بغض شکننده من از نبود مردی که بی هیچ چشم‌داشتی آنچه را که در دل داشت، بر زبان می‌آورد. به ورزشگاه آزادی می‌روم، به عشق نیمکتی که  حضور حجازی بر روی آن جلوه‌ای ویژه داشت، نیمکتی که چهره سرمربی‌اش در برد و باخت جذابیت‌های خاص خود را داشت اما دیگر حجازی را آنجا نمی‌بینم و چه کوتاه است فاصله آب و سراب.

باز به عقب باز می‌گردم،

ناصرحجازی


خاطراتی از شادی مردی که فقط یکبار بر روی نیمکت مربیگری آن را بروز داد و همیشه در ذهن دوستدارانش باقی است، رقابت‌هایی که آخرین افتخار آسیایی استقلال رقم خورد. ای کاش زمان به عقب باز می‌گشت تا خاطرات دوباره زنده شوند و از نزدیک آن را لمس نمایم، خاطرات مردی که در زندگی بارها برق فریب را در چهره بسیاری دید و زمانی که با صداقت خود تراز می‌کرد، تاب این نیرنگ و فریبکاری‌ها را نداشت و لقب شاکی روزگار را برای خود خرید.

ناصرحجازی


شاکی روزگار، شکایت داشت از روزگاری که نارفیقانه دفتر گذشته وی را ورق زد، روزگاری که بسیاری از آدم‌های اهل نارو، لقب مرد میدان را برای خود خریدند و می‌خرند و حجازی سال‌ها به داشتن زخم خیانت در سینه عادت کرد و زندگی را در اطاقی سرد و آبی به تنهایی پشت سر گذاشت.

 

ناصرحجازی
 


  

کاش حجازی تا ابد می‌ماند، کاش  این یک سال، خواب و افسانه‌ای بیش نبود، خواب و افسانه‌ای تلخ  که مرا به این فکر وا می‌دارد: براستی عقاب پر کشیده است؟...

از این‌رو به یک سال اخیر که جسم حجازی در میان ما نبوده است، نگاه می‌کنم. به روزهایی که حاشیه گریبان استقلال را گرفته بود، روزهایی که از داخل و خارج، خواسته و ناخواسته به استقلال صدرنشین ضربه می‌زدند.

 

ناصرحجازی

 


روزهایی که اگر حجازی در جمع ما بود، جرات این ضربه زدن‌ها وجود نداشت. در قفس نیز جسم ضعیف عقاب  فقط با گفتن جمله «به حاشیه‌سازان استقلال یادآوری می‌کنم که حجازی هنوز زنده است» باعث شد تا آرامش با عقب‌نشینی خودخواهان به استقلال بازگردد.

 


ناصرحجازی

 

آری، حجازی اینچنین بزرگ بود اما وقتی دیدم که در این مدت راحت به استقلال ضربه می‌زنند، باور کردم که حجازی دیگر بین ما نیست و حجازی دیگری نیز نخواهد آمد. باور کردم که عشق من به خاک رفته است و بیاد آوردم یک سال قبل در این روزها  طعم شب برای دوستداران وی چیزی  جز بیداری نبوده است.

 

ناصرحجازی

 


 آری، مرورکوتاه یک سال زندگی بدون ناصر حجازی، ثابت می‌کند که جسم وی در میان ما نیست اما این یک سال... نشان داد که حجازی برای مردم فراموش شدنی نیست. تکرار یاد و نام وی به هر بهانه در مجامع ورزشی و حتی هنری و فریاد نام ناصر حجازی در ورزشگاه‌های مختلف ایران زمین با هم‌صدایی مردم ثابت کرده است که حجازی تا ابد اسطوره‌ای دوست داشتنی و قصه‌ای رویایی باقی خواهد ماند و  روزی وی را خواهیم دید... روزگاری. 

امیر رفیعی- مدیر پرتال شخصی ناصر حجازی

ناصرحجازی
 

ناصرحجازی

ناصرحجازی

ناصرحجازی

ناصرحجازی

 



پیچک