سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 90/1/24 | 5:59 عصر | نویسنده : بابک استقلالی
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در کنفرانس خبری امروز که به مناسبت دیدار با تیم‌ راه‌آهن برگزار شد، گفت: بازی حساسی پیش‌رو خواهیم داشت. پس از باخت ناباورانه مقابل تراکتورسازی مصمم به کسب هر سه امتیاز مسابقه فردا هستیم. هرگز به این فکر نمی‌کنیم که چند بازیکن حریف محروم هستند چرا که راه‌آهن یک تیم کامل است و از 25 بازیکن تشکیل شده‌ است.
وی ادامه داد: یقینا اگر همان بازی روز یکشنبه را ارائه کنیم، راه‌آهن را شکست خواهیم داد، در این مسابقه نمی‌توانیم از وجود شریفات و رحمتی استفاده کنیم، ضمن اینکه وضعیت فرهاد مجیدی هم نامشخص است.
سرمربی استقلال افزود: امسال قطعا به دنبال کسب سهمیه هستیم و برای رسیدن به این مهم هم در لیگ برتر شانس داریم و هم در جام‌حذفی. به هر صورت پنج مسابقه پیش‌رو داریم با  نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر.
مظلومی خاطرنشان کرد: سال آینده بدون شک تیم پرقدرتی برای قهرمانی خواهیم بست و برعکس امسال روی قهرمانی از ابتدای فصل حساب می‌کنیم، در حال حاضر از بازیکنان رضایت دارم و صحبت‌هایی که در مورد لیست فصل بعد منتشر می‌شود صحیح نیست، برای بازیکنان یک کارنامه فنی و انضباطی درست کرده‌ایم و در انتهای فصل در این رابطه تصمیم خواهیم گرفت.
سرمربی آبی‌پوشان در انتها گفت: هیچ مشکلی با مجتبی جباری نداریم و این بازیکن در اختیار ماست. او باید قدر خودش را بداند و شخصا او را بسیار دوست دارم. هر کس دیگری جای من بود پس از اتفاقات اخیر او را کنار می‌گذاشت، در حال حاضر وی بسیار منظم است. در بازی قبل از خط هافبک رضایت کامل دارم و دلیل اینکه به جباری به عنوان بازیکن جانشین فرصت نرسید این بود که تعویض اجباری داشتیم و برنامه‌هایمان دچار تغییر شد.





پیچک