سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/10/14 | 8:13 صبح | نویسنده : بابک استقلالی


 


کرکری مجیدی و رحمتی و واکنش هواداران









تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب مجتبی جباری و جواد نکونام برگزار شد.

تیم استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. مجتبی جباری، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده غایبان تمرین امروز بودند که بیک زاده و اکبرپور به دلیل مصدومیت در کلینیک حضور داشتند. البته حضور این دو بازیکن در دیدار مقابل ذوب آهن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

*در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دیدار مقابل ذوب آهن با آنها به صحبت پرداخت.

 

*حدود 150نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

 

*پورحیدری، دکتر نوروزی، بیانی، دین محمدی و ماجدی نظاره گر تمرین امروز آبی پوشان بودند.

 

*دویدن دور زمین، گرم کردن بدن ها، کار با توپ و ارسال از جناحین برنامه های تمرینی امروز را تشکیل می داد. نکته جالب حضور فرهاد مجیدی برای دومین روز متوالی در کارهای تاکتیکی بود و این بازیکن در جریان تمرینات آماده سازی کرکری خاصی با سید مهدی رحمتی داشت. هنگامی که فرهاد مجیدی گل زنی می کرد هواداران استقلال واکنش نشان داده و این بازیکن را تشویق می کردند و در یکی دو صحنه دیگر نیز مهدی رحمتی در ضربات آخر مجیدی این بازیکن را ناکام گذاشت.

 

*امیر قلعه نویی در حین تمرین نکات لازم را به ایمان موسوی در زدن ضربات آخر گوشزد می کرد و از بازیکنان می خواست تا در زدن ضربات آخر دقت کنند.

 

*استقلال فردا تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و سپس بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در مراسم اربعین حسینی که در منزل ستار همدانی و امیرقلعه نویی برگزار می شود شرکت کرده و به عزاداری می پردازند. تماشاگران و خبرنگاران فردا تنها می توانند از یک ساعت ابتدایی تمرین آبی پوشان دیدن کرده و برنامه های پایانی تمرینی آنها پشت درهای بسته انجام خواهد شد. کاروان تیم استقلال روز جمعه ساعت 17:20دقیقه جهت دیدار با ذوب آهن اصفهان راهی این شهر خواهد شد.

 

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.






پیچک