سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 92/6/31 | 8:5 صبح | نویسنده : بابک استقلالی
عمران‌زاده:ما استقلالیم و پرچم ایران را بالا می‌بریم/ما درگیر آسیا هستیم با لیگ کاری نداریم !

حنیف عمران‌زاده در خصوص دیدار استقلال و بوریرام گلی که به ثمر رساند و بازی روز چهارشنبه صحبت‌های زیر را انجام داد.
فارس: در یکی از حساس‌ترین بازی‌های استقلال موفق شدی گل بزنی. 

از این بابت خیلی خوشحالم ولی باید بگویم گلی که زدیم روی کار تمرین شده بود و بارها روی این صحنه‌ها در تمرینات تمرین کرده بودم.

فارس: بازی با اف سی سئول را چه طور می‌بینی؟ 

ما شناختی از این تیم نداریم و فقط یک فیلم از آنها به دست آورده‌ایم اما تیم‌های کره‌ای همیشه مقتدر و خوب عمل می‌کنند و هیچ تیمی نیست که تا اینجا بالا آمده باشد و برای رقبایش حریفی ساده محسوب شود. البته ما استقلالیم و پرچم ایران را بالا می بریم. 

فارس: وضعیت هتل‌تان چه طور است از سوسک و مارمولک خبری نیست؟ 

خدا را شکر اینجا شرایط خوب است و هر چند هنوز تمرین درست و حسابی انجام ندادیم ولی میزبانی اینها از تایلندی‌ها بهتر است. البته مردم تایلند مردم خوبی بودند و در ورزشگاه و در فرودگاه استقبال خوبی از ما داشتند و رفتارشان مناسب بود. 

فارس: گوران یرکوویچ هم که برای استقبال شما به فرودگاه آمدند. 
گوران از بچه‌های خوب و بامعرفت است و زمانی که پیش ما بود همه بازیکنان تیم با او رابطه خوبی داشتند و به او علاقمند بودند. او به فرودگاه آمد و کلی سر به سر بچه‌ها گذاشت و پیروزی استقلال را تبریک گفت. 

فارس: شنیده‌ای که تیم ملی کشتی هم قهرمان جهان شده؟ 

اتفاقا اخبار تک تک ملی‌پوشان را پیگیری می‌کردم چون همشهریان و بچه ‌محل‌هایم در تیم ملی حضور دارند. از قهرمانی آنها خیلی خوشحال شدم و از قول من بنویسید که شیر مادرشان حلال چون پرچم ایران را بالا بردند. 


فارس: پس همه چیز خوب است و مشکلی در کره وجود ندارد. 

همین طور است. در تایلند که بودیم شب قبل از بازی حیدری و منتظری از طبقه چهارم به هفتم رفتند و بازیکنان ما پلک روی هم نگذاشتند اما اینجا از این خبرها نیست و شهر سئول روزهای آرامی را سپری می‌کند ما هم آرامش داریم. امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که دل هواداران استقلال شاد شود. 

فارس: نبود حیدری به استقلال لطمه نمی‌زند؟ 

خسرو از بازیکنان تاثیرگذار ما است ولی به هر حال خوشحالیم که او را در بازی برگشت در اختیار داریم. مطمئنا کادر فنی فکری به حال این موضوع خواهد کرد. 

فارس: خبر داری پرسپولیس هم به سپاهان باخته؟ 

بازی را که نتوانستیم ببینیم. ما که فعلا درگیر آسیا هستیم و به لیگ کاری نداریم! 

فارس: کنایه می زنی؟ 

نه. مگر دروغ می‌گویم؟ فعلا درگیر آسیا هستیم و تمرکزمان روی لیگ نیست.



پیچک